
Kirjoittajasta
Moi, tervetuloa blogiini! Olen Mel Schmidt, brändivalmentaja ja digitoimisto Schmidt Communications Oy:n intohimoinen yrittäjä. Yrittäjän vapaus ja hauskuus työssä ovat teemoja, joista en ole valmis tinkimään missään tilanteessa. Rakastan markkinointia, brändiviestintää ja digitaalista liiketoimintaa. Blogissani ratkon epäjohdonmukaisen viestinnän aiheuttamia tosielämän ongelmia ja puhun yrittäjän arkeen sekä hyvinvointiin liittyvistä teemoista.
Instagram kävijätiedot (insights) on yritys- ja sisällöntuottajatilien työkalu, jonka avulla seuraat tilisi tärkeimpiä tunnuslukuja, sisällön vaikuttavuutta ja onnistumista, sekä saat ...
Brändäys verkossa – osa 3/3 on kolmiosaisen brändäys verkossa -sarjan viimeinen julkaisu, jossa kerron kymmenen vinkkiä onnistuneeseen brändäykseen. Lue myös ...
Instagram story on paikka, jossa sisällöntuottajalla on mahdollisuus syventää suhdettaan seuraajiin, luoda arvoa ja rakentaa luottamusta. Story onkin ehdoton työkalu ...
Brändäys verkossa – osa 2 on on kolmiosaisen tekstisarjan, jossa kerron kymmenen vinkkiä siihen, kuinka brändätä itsensä verkossa, toinen kirjoitus. ...
Brändäys verkossa -sarja on kolmiosainen tekstisarja, jossa kerron kymmenen vinkkiä siihen, kuinka brändätä itsensä verkossa. Brändäys verkossa – mitä ja ...
Ajanhallinta on taito, jota voi kehittää. Hey Ninja! Kohta, aivan kohta saamme jättää hyvästit vuodelle 2020 ja toivottaa uusi vuosi ...
Ajankäyttö on yrittäjän tärkeimpiä taitoja. Joskus on syytä pysähtyä tarkastelemaan, mihin ajatuksensa ja energiansa keskittää. Moi! Terveisiä hiljaisuuden tältä puolen! ...
Henkilöbrändi on trendikäs sana. Mutta mitä sillä oikeasti tarkoitetaan ja miksi sinun pitäisi rakentaa sitä? Maineesi on brändisi. Brändisi on ...
Kuukauden sometauko saattaa äkkiä kuulostaa pelottavalta. Unohdetaanko minut? Lopettavatko asiakkaani seuraamasta minua? Mitä jos kilpailijani kiilaa ohitse? Keskustelin muutamia viikkoja ...